STALKER på De Geer... ger mig rysningar längs hela örsnibben ;)

Det är sant!
Ni vet, sådär som fröken gjorde på lågstadiet
- Drog en i örat. Så öm man blev!
Nu vet ju alla att det istället är demokratiska sätt vi använder och att min fröken förmodligen blivit sparkad
(från jobbet alltså :P

Men... nu när en ascool tävling går av stapeln så vill jag erkänna en sak. Jag vill vara med. Och om tvång hade varit en demokratisk metod så hade jag använt den för att få alla att anmäla sig!

Tråkigt nog får ni helt enkelt ta er själva i örat och gå in på skolans hemsida och göra det på egen hand!
(anmäla sig alltså)

Och jag lovar... känseln i min örsnibb har precis börjat pirra sig tillbaka...

infotv
(ja, det är en tandborste han håller i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0