DAG 7 - DEN LEVANDE LEGENDEN ÄR DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!!! och en ny har uppstått?

3 ST KVAR...


ALLA ÄR I CHOCKTILLSTÅND!

KENNYH SAMUELSSON ÄR UTE UR SPELET! HAN SLUTADE PÅ LEVEL 7 (fortfarande högst av alla)

Han slutade på topp i alla fall.

Det är Henrik Berg i ES2c som nu har fått en frizon på 5 kvadratmeter utanför sal 110 - Där Kennyh slogs ut

Rest.

In.

Peace.

Kennyh.

Kommentar av Henrik:

Oh my God!
I killed Kenny!
I'm a bastard!
image54

Det känns jobbigt att alla vet vem man är nu... alla känner ju till topp 5!
Men jag känner mig säkrare när mästaren är borta ur spelet.
Jag kommer ha användning för frizonen imorgon - då ska jag ha samhäll där.
Kennyh var inte så sur - han tog det bra.

För er som inte redan visste - svenska hockeyvärlden äter magnecyl för att hedra Kennyh's nederlag

image53

En dispyt mellan två deltagare har dramatiskt nog fått avgöras med MÅLFOTO!
Ett vittne hade filmat händelsen och domen föll som ett blixtnedslag för den drabbade.

Dispyten handlade om huruvida en utslagning gått rätt till eller inte.

Notis:
Vi vill att top 10 blir fotade tillsammans... för att visa vilka som är stjärnorna liksom... snacka med Robert Pawlik så ordnar vi det snart. (Gruppbild, vi tar den vid de stora reglerna, som självklart inte kommer läggas upp förrän finalen eftersom vi inte vill lägga ut alla deltagare just nu... förföljandet pågår ju)
Hoppas alla har tid samtidigt nån gång i veckan.

Kommentarer
Postat av: Henka

vilken jädrans häst

2008-05-19 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0